Beni Böyle Sev 12.Bölüm 29 Nisan Full izle

Geceyi Ömer’le birlikte Seda’nın evinde geçiren Ayşem, gördüklerinden sabah kimseye söz etmez. Kahvaltı sofrasında Seda’nın söyledikleri ise içindeki korkuları iyice alevlendirir. Nezih, annesinden duyduğu haber karşısında adeta şoka girer. Aklı allak bullak halde geldiği Beni Böyle Sev 12.Bölüm 29 Nisan izle okulda, yaptığı bir patavatsızlık ortalığı fena halde karıştırır. Zaten içten içe dolmakta olan Ayşem, Ömer ile kavga eder. Boşanmayı dile getirecek kadar büyüyen kavga, Beni Böyle Sev izle okuldakileri endişelendirir. Ömer, masumiyetini ispat edip Ayşem’in korkularını giderebilirse evlilikleri kurtulacaktır. Nail, iyiden iyiye kızını özlemektedir. Evliliğin çabuk olduğunu ve buna da kendisinin sebebiyet verdiğini düşünür. Beni Böyle Sev 12.Bölüm 29 Nisan izle Üstüne üstlük kızıyla yeterince haberleşememektedir. Bir süredir karısının davranışlarından şüphelenen İlyas, Safiye’nin peşine düşer ve gördükleri karşısında çılgına döner.
Beni Böyle Sev 12.Bölüm 29 Nisan Full izle

Leave a Reply

