Benim İçin Üzülme 24.Bölüm 16 Nisan izle

Birbirinden farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle, apayrı coğrafyalarda, farklı dillerde anlatan; İstanbul’ dan Batum’ a, Kars’ tan Artvin Hopa’ ya kadar uzanan bir Benim için üzülme izle aşk masalı”BENİM İÇİN ÜZÜLME” yüreğinize dokunacak.Benim İçin Üzülme 24.Bölüm’de; Buke’yi kaybetmenin Benim İçin Üzülme 24.Bölüm izle dayanamayan Niyazi alevlerin arasından kurtulabilecek mi? Buke’yi bekleyen acı sürpriz ne? Naz’ın şantajıyla köşeye sıkışan Şahin, bu işin içinden sıyrılabilecek mi? Sinan’ı Bahar’dan kıskanan Irmak, yalanlarına bir yenisini daha ekleyecektir. Babasının mektubunu bulan Orhan için artık hiçbir şey eskisi gibi Benim İçin Üzülme 24.Bölüm izle. Orhan, tüm engellere rağmen babasına kavuşabilecek mi? Kaynak: Benim İçin Üzülme 24.Bölüm Fragmanı ve Özeti / VİDEO haberi 15 Nisan 2013 Pazartesi haberleri
Benim İçin Üzülme 24.Bölüm 16 Nisan izle

Leave a Reply

